Sales Advisor
Responsible for all sales activities in assigned accounts or regions. Manage quality and consistency of product and service delivery.
PRIMARY RESPONSIBILITIES
- Present and sell company products and services to current and potential clients.
- Follow up on new leads and referrals resulting from field activity.
- Identify sales prospects and contact these and other accounts as assigned.
- Develop and maintain sales volumes and current product knowledge.
- Establish and maintain current client and potential client relationships.
- Manage account services through quality checks and other follow-up.
- Coordinate company staff to accomplish the work required to close sales.
- Participate in marketing events such as seminars, trade shows, and telemarketing events.
Qualifications :-
- Bachelor’s degree in Marketing, Insurance or related field
- 1-2 year (s) experience in healthcare is an advantage
- Good spoken & written in English
- Knowledge of MS Office
- Service minded, well organized and willing to learn
- Strong interpersonal skills with ability to work cooperatively as part of a team
- Able to work effectively in a high pressure environment
Benefits
Attractive salary paid and commission plus
Provident Fund Participation
Free Health Insurance
Free Life Insurance
Good annual leave allowance
Sales Coordinator
A Sales Coordinator’s role in a company entails supporting the sales team in attaining the monthly as well as annual targets and operates with management and clients to determine business requirements. A Sales Coordinator is instrumental in assuring focused and productive communication with the new and existing clients, and sales advisor. A Sales Coordinator resolves all complex inquires from the clients and ensures customer satisfaction. A Sales Coordinator is responsible for different kinds of administrative functions essential for everyday operation of the system and fulfillment of the company offers.
Duties and Responsibilities
- Providing sales and administrative support involving efficient handling of top and confidential agreements.
- Supporting the sales team in attaining sales targets.
- Preparing monthly, weekly or daily sales analysis .
- Preparing proposals, agreements, sales reports, and presentations.
- Monitoring the trends and evaluating the performance assessed against monthly sales goals.
.
Qualifications :-
- Bachelor’s degree in Marketing, Insurance or related field
- 1-2 year (s) experience in healthcare is an advantage
- Good spoken & written in English
- Knowledge of MS Office
- Service minded, well organized and willing to learn
- Strong interpersonal skills with ability to work cooperatively as part of a team
- Able to work effectively in a high pressure environment
- Good interpersonal skills, self motivated, negotiation skills, good team player and service mind
Benefits
- Attractive salary paid
- Provident Fund Participation
- Free Health Insurance
- Free Life Insurance
- Good annual leave allowance
Contact email address : thanakrit.d@lmgpacific.com
--- โปรดร่วมกัน เสวนา ถาม-ตอบ วันละ 1 กระทู้ สร้างความรู้ใหม่ได้ มหาศาล -
แนะนำ :
http://www.JobSiam.com : โปรโมชั่น สุดคุ้ม*! แถม Flash Drive 2GB -16GB ฟรี ถึง 31 ตุลาคม 54 นี้ (ขอใบเสนอราคา หรือ โทรสอบถามทีมงานได้ค่ะ)
http://www.SiamHRM.com : สยามเอชอาร์เอ็ม ดอทคอม รวมพลคนทำงาน มากที่สุด
http://www.facebook.com/JobSiam ** กด Like เป็น Fan Page ของเรานะค่ะ **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
คุณได้รับข้อความนี้เนื่องจากคุณเป็นสมาชิกกลุ่ม "บริหารทรัพยากรมนุษย์ ประเทศไทย"
- หากต้องการโพสต์ ถึงกลุ่มนี้ ให้ส่งอีเมลไปที่ siamhrm@googlegroups.com
- หากต้องการยกเลิกการเป็นสมาชิกกลุ่ม ส่งอีเมลไปที่ siamhrm+unsubscribe@googlegroups.com (ยืนยัน การยกเลิกใน Email อีกครั้ง.)
- หากต้องการดูกระทู้ หัวข้อ HR โปรดไปที่กลุ่มนี้โดยคลิกที่ http://groups.google.co.th/group/siamhrm?hl=th&pli=1
- เนื่องจากสมาชิกมีจำนวนมาก สมาชิกทุกท่าน ควรอ่านกติกา มารยาท และใช้เมล์กรุ๊ปร่วมกัน อย่างสร้างสรรค์
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น